Wat gebeurt er met mijn klacht?

Kijk voor de hele procedure bij klachten op Klachten en overlast. In principe meldt u uw klacht bij een medewerker van St. Joseph, al dan niet in het bijzijn van zijn/haar manager. Als dat niets oplost, schrijft u een brief aan de directeur-bestuurder. U ontvangt schriftelijk antwoord. Als u hier niet tevreden mee bent kunt u zich wenden tot de klachtenadviescommissie. Schrijf dan een brief aan de Klachtenadviescommissie (secretariaat Klachtenadviescommissie, Postbus 825, 5280 AV, Boxtel). Vertel in uw brief wat uw klacht / geschil is. U kunt ook vragen of St. Joseph uw eerdere brief doorstuurt naar de Klachtenadviescommissie.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

BelĀ 0411 – 659 111 (ook buiten kantooruren bereikbaar). Of ga naar het klantportaal ‘Mijn St. Joseph’ en plan zelf een afspraak in.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen