Hoe werkt de klachtenadviescommissie?

Binnen een week ontvangt u een ontvangstbevestiging. Daarna bespreekt de Klachtenadviescommissie uw klacht / geschil binnen een maand. De Klachtencommissie luistert naar uw verhaal, maar ook naar dat van St. Joseph. Dat noemen we hoor en wederhoor. De Klachtenadviescommissie geeft advies aan St. Joseph. Dat doen ze in een brief aan de directeur-bestuurder. De directeur-bestuurder laat vervolgens aan u en de commissie weten wat hij besluit. Hij mag afwijken van het advies van de Klantenadviescommissie. Hij moet dan wel vertellen waarom hij dat doet. Bent u het niet met zijn definitieve uitspraak eens? Dan kunt u naar de kantonrechter stappen.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

BelĀ 0411 – 659 111 (ook buiten kantooruren bereikbaar). Of ga naar het klantportaal ‘Mijn St. Joseph’ en plan zelf een afspraak in.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen