Hoe worden woningen toegewezen?

Degene met de langste inschrijftijd krijgt de woning aangeboden. Sommige woningen worden verloot. Dat betekent dat de computer bepaalt wie de woning toegewezen krijgt. Deze woningen zijn te herkennen aan het logo ‘loting’. We plaatsen per maand gemiddeld 2 lotingwoningen.
Daarnaast wijzen we soms woningen toe aan urgenten. Hierover leggen we verantwoording af. We behouden het recht om een woningtoewijzing alsnog terug te trekken. Natuurlijk leggen we dat ook uit.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

BelĀ 0411 – 659 111 (ook buiten kantooruren bereikbaar). Of ga naar het klantportaal ‘Mijn St. Joseph’ en plan zelf een afspraak in.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen