Heeft St. Joseph tips voor een gesprek met de veroorzaker?

Probeer voor uzelf duidelijk te krijgen waar het precies om gaat. Komt de overlast vaak voor of maar een enkele keer? Bent u de enige die er last van heeft? Is uw klacht redelijk? Neem altijd zo snel mogelijk contact op met de buren die overlast veroorzaken. Wij geven u een paar tips hiervoor:

  • Ga een vriendschappelijk gesprek aan. Bel gewoon aan en maak een praatje.
  • Wacht niet te lang met praten wanneer u last heeft van uw buren. Laat het niet sudderen.
  • Bedenk vooraf wat u wilt zeggen. Vertel wat u dwars zit, met duidelijke voorbeelden.
  • Blijf rustig. Boos worden is niet verstandig. U zegt dan misschien dingen waar u later spijt van krijgt.
  • Denk na over mogelijke oplossingen. Kom zelf ook met ideeën.
  • Probeer duidelijke en heldere afspraken te maken met uw buren. U kunt dan altijd terugkomen op de afspraken.

Kijk ook eens op de volgende website http://www.hetccv-woonoverlast.nl. Klik op ‘Beoordeel uw casus’ en u ziet welke stappen u kunt zetten om tot een oplossing te komen.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

BelĀ 0411 – 659 111 (ook buiten kantooruren bereikbaar). Of ga naar het klantportaal ‘Mijn St. Joseph’ en plan zelf een afspraak in.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen