Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Log in op Mijn St. Joseph en ga naar Mijn reparaties. U kiest dan direct een moment waarop het u uitkomt dat er iemand langskomt.

Reparaties melden buiten kantooruren

Buiten kantooruren (dus ook in het weekend) kunt u bij zeer dringende reparatieverzoeken bellen naar de meldkamer. Het telefoonnummer van de meldkamer is (0411) 659 111 (lokaal tarief).

Glasschade, verstopping en storing cv-ketel

Voor glasschade, verstopping van het riool en storingen van uw cv-ketel gelden andere regels. Bij Glas, Riool en CV vindt u meer informatie hierover.

Wie doet wat?

Wij zijn verantwoordelijkheid voor de meeste reparaties in uw woning. U bent zelf ook verantwoordelijk voor het onderhoud van uw woning. Kijk voor meer informatie bij Wie doet wat? In de folder Klein dagelijks onderhoud vindt u een overzicht van kleine reparaties in uw woning. Ook leest u in deze folder wie waarvoor verantwoordelijk is. 

Heeft u geen stroom? Doe dan eerst de stekkerproef om te kijken of er geen kapot apparaat in huis is.

Geen reservesleutel van uw woning

Wij hebben geen reservesleutel van uw woning! Vaak denken huurders dat dit wel zo is. Als u zichzelf buitensluit kunt u tijdens kantooruren bellen met onze Servicelijn op (0411) 659 111. Zij sturen iemand die uw voordeur openbreekt. Het eerste halfuur kost niets. Duurt het langer dan een halfuur, dan zijn deze kosten voor u. Buiten kantooruren kunnen wij u helaas niet helpen. De meldkamer is buiten kantooruren bereikbaar op (0411) 659 111. Zij geven u advies of verwijzen u door naar een aannemer. 

Tip: Geef een reservesleutel van uw woning aan familie, vrienden of uw buren.