Reparaties en onderhoud

Wilt u een reparatieverzoek doen? Log in op Mijn St. Joseph (onder Mijn reparaties) en meld uw verzoek. U kunt dan direct een afspraak inplannen!

U kunt ook bellen: (0411) 659 111 (7 dagen per week, 24 uur per dag).

Wij bieden onze huurders de mogelijkheid om deel te nemen aan ons Serviceabonnement. Voor alle abonnees verhelpen wij vaak kosteloos kleine reparatiewerkzaamheden waar u anders zelf verantwoordelijk voor bent. Wilt u abonnee worden, vul dan het formulier in bij Mijn St. Joseph (onder Mijn acties).

Meer informatie over het Serviceabonnement, het Glas- en Rioolfonds vindt u ook op deze website.

Instructievideo’s
We hebben ook een aantal instructievideo’s laten maken van enkele veelvoorkomende klussen die huurders zelf kunnen uitvoeren. Denk hierbij aan CV-ketel bijvullen en verwarming ontluchten, onderhoud aan de rookmelder, gootsteen ontstoppen en sifon reinigen, behandelen van schimmel en tips voor goed ventileren en behandelen van waterlekkage, gas- of aardlek.

 

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Bel 0411 – 659 111 (ook buiten kantooruren bereikbaar). Of ga naar het klantportaal ‘Mijn St. Joseph’ en plan zelf een afspraak in.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig uw voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen