Reparaties en onderhoud

Wilt u een reparatieverzoek doen? Log in op Mijn St. Joseph (onder Mijn reparaties) en meld uw verzoek. U kunt dan direct een afspraak inplannen!

U kunt ook bellen: (0411) 659 111 (7 dagen per week, 24 uur per dag).

Wij bieden onze huurders de mogelijkheid om deel te nemen aan ons Serviceabonnement. Voor alle abonnees verhelpen wij vaak kosteloos kleine reparatiewerkzaamheden waar u anders zelf verantwoordelijk voor bent. Wilt u abonnee worden, vul dan het formulier in bij Mijn St. Joseph (onder Mijn acties).

Meer informatie over het Serviceabonnement, het Glas- en Rioolfonds vindt u ook op deze website.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Bel 0411 – 659 111 (ook buiten kantooruren bereikbaar). Of ga naar het klantportaal ‘Mijn St. Joseph’ en plan zelf een afspraak in.