Vernieuwd klantportaal: nog eenvoudiger melden reparatieverzoek

Maandag 5 februari 2018

Ons klantportaal is vernieuwd. Niet alleen is de look & feel aangepast aan onze nieuwe huisstijl. Voortaan kunnen huurders ook hun reparatieverzoek nog makkelijker indienen. Zij kunnen voortaan eenvoudig inloggen via postcode en huisnummer.

Eenvoudig inloggen voor melden reparatieverzoek 
Tot op heden moesten huurders eerst inloggen met een wachtwoord. Dat is dus niet meer nodig voor het doorgeven van een reparatieverzoek. Na het invoeren van postcode en huisnummer kunnen huurders eenvoudig hun reparatieverzoek melden. Dat kan 24 uur per dag. Ook kunnen zij zelf een moment kiezen waarop het uitkomt dat er iemand langskomt. Een extra stukje service richting onze huurders. Overigens kunnen reparatieverzoeken ook nog steeds telefonisch worden doorgeven via (0411 ) 659 111. Dit nummer is voor spoedgevallen ook buiten kantooruren bereikbaar.

Om alle andere persoonlijke gegevens te kunnen inzien, dienen huurders nog wel in te loggen met een wachtwoord. Dit is noodzakelijk in verband met privacy. Het gaat hierbij om privacygevoelige gegevens zoals uw persoonsgegevens en uw huurcontract.

U kunt hier direct naar het klantportaal Mijn St. Joseph om een een reparatieverzoek te melden.

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in uw woning? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

BelĀ 0411 – 659 111 (ook buiten kantooruren bereikbaar). Of ga naar het klantportaal ‘Mijn St. Joseph’ en plan zelf een afspraak in.

293 Shares
Share60
Share233
Tweet